Intrebări frecvente
Cum plasez o comanda?
Am detaliat absolut TOT procesul achiziției, pas cu pas în imagini (printscreens), ca să îți fie totul foarte clar, în această pagină separată: Cum comand
Cum plătesc?
Plata se face online cu cardul cu ajutorul platformei de plăți online Netopia Payments. Dacă dorești să faci plata prin transfer bancar, contactează-ne cu ajutorul formularului de contact. (Detalii și printscreens pe pagina Cum comand)
De unde descarc produsul?
Produsul se descarcă fie din pagina de pe Madeline Shop care se deschide automat după finalizarea plății, fie din emailul “Comanda ta Madeline Shop este finalizată acum” , fie din pagina Contul Meu dacă ți-ai creat cont. (Detalii și printscreens pe pagina Cum comand)
De unde descarc factura?
Fie din pagina Contul meu, dacă ți-ai creat cont, fie din emailul “Comanda ta Madeline Shop este finalizată acum”. (Detalii și printscreens pe pagina Cum comand)
Pot primi factura pe firmă?
Sigur, contactează-ne dacă dorești factură pe firmă.
Ce fac dacă plata a eșuat?
Incearcă să plasezi din nou comanda, cu aceiași pași, dacă apare din nou eroarea, contactează-ți banca emitentă.
Pot trimite produsul altcuiva?
Pe scurt, NU. NU este legal și nici corect față de munca noastră ⛔
Se poate returna produsul?
Conform legislației în vigoare, produsele digitale NU se pot returna, vezi pagina Termeni si conditii și Ordonanța nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:
Art. 10. – Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel:
d) contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul in care au fost desigilate de către consumator;
DAR noi sperăm din tot sufletul să îți placă produsele noastre și să îți fie utile, sunt create cu atât de mult drag 🥰
Pentru orice altă întrebare îți stăm cu drag la dispoziție la admin@madelineshop.ro